Applicazione di GPS in Agricultura

Increasing yield and improving efficiency in agricultural production are the fundamental goals. To achieve the goal of increasing yield and efficiency, in addition to technical measures such as timely planting of high-yield crops and strengthening field management, clarification of soil properties, inspection of crop yield, distribution, rational fertilization, and planting and spraying of pesticides are also important management techniques in agricultural production. In particular, as modern agricultural production is moving toward large-scale agriculture and mechanization, a large number of aircraft broadcast and sprays are used. In order to reduce investment costs, it is also very important to guide aircraft operations to accurately deliver. Using A tecnulugia GPS , combined with remote sensing technology (RS) and geographic information system (GIS), it can monitor crop yield distribution, soil composition and property distribution, and achieve reasonable fertilization, sowing and spraying of pesticides, saving costs, reducing costs, and increasing The purpose of productivity improvement. Using differential GPS technology can do:

photo-1484759288640-783b22c95d54

1.1 Investigazione di a distribuzione di nutrienti di u terrenu  

Prima di a simenza, un veiculu di campionamentu adattu per u travagliu in terreni agriculi pò esse adupratu per raccoglie campioni di terrenu in terreni agriculi secondu certe esigenze. U veiculu hè dotatu di un ricevitore GPS è di un urdinatore, è l'urdinatore hè dutatu di un sistema di sistema d'informazione geografica. Quandu si raccoglie campioni, u ricevitore GPS determina accuratamente a situazione di u puntu di raccolta di campioni è l'ingressa in l'urdinatore. L'urdinatore calibra u puntu di campionamentu secondu u sistema di informazioni geografiche è disegna una mappa di a situazione di u campione di terra.

1.2 Monitoring crop yield

  Configurate un urdinatore, un monitor di uscita è un ricevitore GPS nantu à a mietitrebbia per formà un sistema di monitoru di a pruduzzioni di colture Diversi monitor sò richiesti per diverse culture. Per esempiu, un monitor chì monitorizeghja u rendiment di granu. Quandu u granu hè coltu, u monitor registra u numeru di scion è u rendiment di granu. In listessu tempu, u ricettore GPS registra induve hè coltu u granu, è infine face un ritrattu nantu à u rendiment di ogni pezzu di terra attraversu l'urdinatore. A carta di distribuzione di produzzione. Attraversu l'analisi cumpleta cù a carta di distribuzione di u cuntenutu di nutrienti di u tarrenu, hè pussibule scopre i fattori pertinenti chì influenzanu i rendimenti di e colture, in modu da eseguisce fertilizazione di u campu specificu è altri compiti di gestione.

asd

1.3 Reasonable fertilization, precision agricultural management 

Sicondu a carta di distribuzione di u cuntenutu di nutrienti di a terra in i terreni agriculi, u pulverizador di "applicazione cuntrullata" cù u receptore GPS hè stallatu. Sottu u cuntrollu di u GPS, secondu a carta di distribuzione di u cuntenutu di nutrienti di u terrenu, pò fertilizà accuratamente vari punti in u campu è applicà fertilizzanti U tippu è a quantità sò cuntrullati da l'urdinatore secondu a carta di distribuzione di cuntenutu di nutrienti. In a gestione di u periodu di crescita di i culturi, l'usu di l'imagine di telerilevazione cumbinatu cù u GPS pò disegnà cambiamenti di culore di i culturi. Aduprà u posizionamentu GPS per raccoglie un certu numeru di campioni di terrenu è di colture per analisi, pò disegnà una seria di carte di distribuzione di u cuntenutu di u terrenu in i diversi periodi di crescita di e culture. In questu modu, a crescita di a cultura pò esse gestita cun precisione. L'usu di aerei per piantà, fertilizà è erbaccia hè caru. L'urganizazione ragiunevuli di e rotte è a guida accurata di l'aeronave risparmierà assai u costu di l'operazioni di l'aeronau. Sicondu i rapporti stranieri, l'usu GPS differenziale per navigà accuratamente in aerei hè stimatu di riduce l'investimentu di 50%. In applicazioni specifiche, l'usu di a tecnulugia di posizionamentu differenziale GPS pò riduce a sovrapposizione orizzontale quandu spruzza fertilizzanti è erbicidi, risparmià a quantità di fertilizzanti è erbicidi, è evità quantità eccessive chì influenzanu a crescita di e culture. Pò dinò riduce a sovrapposizione di rotazione, evità i sprechi è risparmià risorse. Per spruzzà di notte, hà più avantaghji. Perchè l'evaporazione è a perdita di deriva di notte sò chjuche, è i stomati di e piante sò aperti di notte, hè più faciule da assorbe erbicidi è fertilizzanti, è migliurà l'efficienza di erbaccia è di fertilizazione. Basendu si nantu à GPS differenziale per una navigazione precisa è guidà macchine agricole per a spruzzatura di notte è l'operazioni di campu pò salvà assai pesticidi è fertilizanti. L'applicazione di a tecnulugia GPS in u campu agriculu ùn hè micca solu per piantà grandi superfici, ma ancu per terreni agriculi à piccula scala, in particulare in a piccula zona di piantazione di rete, aduprendu picculi apparecchi di automazione, cù apparecchiature di navigazione GPS differenziale, monitoru elettronicu è circuiti di cuntrollu, è pò esse adattatu à I bisogni di l'agricultura scientifica sò gestiti cun precisione. Stu tipu d'investimentu hè bassu, l'installazione hè cunveniente, è l'operazione hè flessibile.  

 In breve, a tecnulugia GPS hà da ghjucà un rolu impurtante in u campu agriculu. In u nostru paese, hè sempre necessariu di realizà attivamente a ricerca di l'applicazione in agricultura è u sviluppu di attrezzature cunnesse. Soprattuttu in e Grandi Pianure, e zone chì adopranu una pruduzzione meccanizata à grande scala devenu esse attenti à l'applicazione di a tecnulugia GPS in l'operazioni è a gestione di i terreni agriculi. Applicazione di GPS in cuntrollu di locuste è cuntrollu di ruggine di granu.

photo-1595702832736-0a4b7ef2b8ec

Applicazione di a funzione di pusizionamentu  

Attraversu l'applicazione cumpleta di GPS è SIG duie tecnulugie avanzate in u travagliu di l'indagine, si prevede di delineare accuratamente e zone proposte à a locusta è a situazione accurata, a topografia è e forme di riloghju di a ruggine di granu, in modu da furnisce una applicazione accurata di pesticidi durante l'aeronautica è u cuntrollu manuale , prevenzione è cuntrollu efficienti, è riduce l'inquinamentu ambientale. Basi scientifiche, affinchì u cuntrollu di l'aeromobile di e locuste è altri compiti sbarrazzassi cumpletamente di a storia di s'appoghja nantu à i signali terrestri artificiali. Postu chì e locuste sò parassiti migratori, per i so percorsi migratori, a funzione di ritornu di a pusizione GPS in tempu reale pò furnisce dati puntuali è precisi per determinà i so percorsi migratori è un cuntrollu scientificu cumpletu.

Applicazione di a funzione di misurazione di l'area  

Attraversu a cumbinazione di GPS è SIG, a zona di disastru di locuste o l'area di a malattia di ruggine di granu ponu esse misurate accuratamente, furnendu una basa scientifica per una spruzzatura ragionevuli, è ghjucendu un rolu impurtante in a gestione scientifica di a valutazione di i disastri è di a previsione di u cuntrollu di e pesti.


Tempu di posta: Sep-25-2020