Cuncepimentu è Implementazione di u Sistema di Spedizioni è Monitoraggio di Taxi Basatu nantu à GPS

Cù a pupularità è l'usu diffusu di u Sistema di Posizionamentu Globale (GPS), hè diventatu pussibule in l'industria di i taxi di contà nantu à u GPS per uttene a latitudine è a longitudine di u veìculu in tempu reale è aduprà cum'è basa per implementà u tempu reale di un veiculu sistema di pianificazione è surviglianza. In l'era di u rapidu sviluppu di l'ecunumia naziunale, l'industria di i taxi, una parte impurtante di i trasporti urbani, hè entruta ancu in un periodu di rapidu sviluppu. Diversi prublemi di gestione derivanti da u prucessu di sviluppu continuu sò stati ancu messi davanti à l'unità di guvernu chì gestiscenu l'industria di i taxi è a gestione di e cumpagnie di taxi. L'industria di i taxi hè un'industria di servizii chì face direttamente u publicu. I veiculi sò spargugliati in varie zone di a cità, chì hà un impattu largu nantu à a sucietà è implica una vasta gamma. Cù a crescita cuntinua di l'imprese, cumu pianificà razionalmente a distribuzione di a capacità di taxi è rinfurzà a capacità di taxi Gestione di a sicurezza, rafforzendu a supervisione aziendale di i conducenti è di i taxi, riducendu u chilometraghju vacante di i veiculi, riducendu u consumu di carburante, riducendu i sprechi di risorse, è furnisce i passeggeri cun più veloce è servizii di qualità superiore, ecc., Per risolve prublemi pratichi chì richiedenu sistemi più avanzati per supportalli. Per cooperà per uttene u sviluppu sanu è stabile di l'industria è per assicurà chì a sucietà stessa sia più competitiva è più rapida reazione di decisione in l'industria. Da a prospettiva di a gestione di u guvernu, a Un sistema basatu GPS  hè necessariu per risolve a congestione di u trafficu urbanu, riduce u cunsumu di carburante di i veiculi è l'inquinamentu di l'aria, è rinfurzà a supervisione di u guvernu di i taxi. Cume cuncepisce è custruisce un sistema cumpletu chì pò suddisfà a cumpletezza è a uniformità di a supervisione di u guvernu à u più grande; a natura scientifica è prospettica di a gestione d'impresa; a scalabilità è a robustezza di u sistema stessu; in listessu tempu, pò furnisce i cunduttori è i Passageri portanu aiutu praticu è vantaghji, chì hè un prublema chì deve esse cunsideratu è risoltu in a cuncezzione di un sistema di spedizioni è monitoru di taxi basatu in GPS.

1

U travagliu principale di  hè
1.
Tutti avè una struttura gerarchica più chjara è capacità di espansione più putenti.
2. In u prucessu di implementazione di u sistema, prupone è risolve un gran numeru di cunnessioni di dati trà i taxi è u sistema è assicurà l'integrità è l'affidabilità di a trasmissione di dati. U scopu hè di fà chì u sistema ghjunghje più altu cù risorse di servitore più economiche
L'efficienza è l'affidabilità di a trasmissione di dati.
3. Prupone è risolve u prublema di ricerca accurata di veiculi dispatchabili in cundizioni stradali cumplesse durante u prucessu di realisazione di u sistema. U scopu hè di riduce ulteriormente u chilometramentu vacante di u veiculu è riduce u cunsumu di carburante di u veiculu attraversu una ricerca di veiculi più precisa.
Arrivate u puntu d'imbarcazione di u passageru più veloce.
4. Propone è risolvi u prublema di almacenamentu veloce è efficiente è recuperazione di dati massivi in ​​u prucessu di implementazione di u sistema. È cumbinatu cù l'analisi di e soluzioni à i prublemi attuali incontrati in u prucessu di implementazione di u prughjettu per spiegà u sistema in u cutidianu
U rolu attuale di a gestione. U scopu hè di furnisce un supportu di dati rapidu è precisu per u monitoru è a gestione in tempu reale di i veiculi.
Sicondu l'analisi di sopra, u sistema pò esse divisu in:
1. Sottosistema di mantenimentu di l'infurmazioni di basa: Principale rispunsevule di u mantenimentu di l'infurmazioni di basa di l'operatori, di l'infurmazioni di basa di i veiculi, di l'infurmazioni di basa di i cunduttori è di u mantenimentu di i dati di basa di a carta.
2. Sottosistema di mantenimentu di l'ordine di riservazione di vittura di passageru: Principalmente rispunsevule di l'interfaccia di dati cù u call center è di u mantenimentu di l'ordini di passageru, è invià infurmazioni di riservazione di vittura à u sistema di dispatch di fondu.
3. Sottosistema di dispatch automaticu di l'ordine: Principale rispunsevule di mantene l'infurmazioni di basa in tempu reale di u veiculu, è di currisponde u veiculu secondu l'infurmazioni di l'ordine ricevute. Interazzione di u messagiu cù a porta di missaghju.
4. Subsistema di gateway di messagiu: Principale rispunsevule di a cunversione è di a trasmissione trà u furmatu di messaghju in u sistema è u messagiu definitu trà u terminal è u sistema.
5. Sistema di surviglianza di e carte : Principalmente rispunsevule di l'interazzione di i dati cù u subsistema di dispatching, è rispunsevule per a visualizazione di e carte è a visualizazione dinamica in tempu reale di i veiculi. È mandà cumandamenti di cuntrollu à u veiculu.
U flussu di dati ascendente hè: 1. U veiculu manda dati in tempu reale à u sottosistema di a porta di missaghju; 2. U passaghju di u messagiu trasmette i dati analizzati à u sottosistema di dispatch; 3. U subsistema di dispatch automaticu hè basatu annantu à l'ordine
U veiculu hè schermatu da a latitudine è a longitudine di u veiculu; 4. U subsistema di spedizioni automatichi manda infurmazioni addiziunali cum'è l'infurmazione in tempu reale di u veiculu è u statu di u veiculu à u sottusistema di serviziu di carte; 5. U sottosistema di u serviziu di carte registra i dati storichi di u veiculu è u manda à a visualizazione in tempu reale di u cliente di monitoru di a carta.
U flussu di dati top-down hè divisu in duie parte principali:
1. U flussu di dati iniziatu da u subsistema di dispatching: 1. U cliente dispatching riceve a dumanda per l'usu di l'auto è u manda à u subsistema di dispatch automaticu; 2. U subsistema di dispatch automaticu trova un veiculu adattatu basatu annantu à a situazione vera.
Veiculi adatti è inviate richieste d'usu di veiculi à questi veiculi attraversu u sottosistema di a porta di missaghju; 3. Dopu chì u sottosistema di a porta di u messagiu ricevi u messagiu, cunverte u protocolu di u messagiu è u manda à u veiculu specificu
2. Flussu di dati iniziatu da u cliente di surviglianza di carte: 1. U cliente di surviglianza inizia una dumanda di surviglianza à u servitore di carte; 2. Un servitore di carte u trasmette à a porta di missaghju attraversu u servitore di dispatch; 3. U passaghju di u messagiu cunverte u protocolu è u trasmette à un veiculu specificu.
Da i flussi di dati superiori è inferiori, l'analisi di i sottosistemi hè principalmente per notificà l'altru di e richieste iniziate per mezu di messaghji. Tenendu contu di a tempestività currispondente di u sistema è di l'alta concorrenza di dati, ogni sottosistema in u prucessu di cuncepimentu di u sistema adotta principalmente u mudellu "pruduzzione-cunsumazione" per u cuncepimentu generale, u più impurtante hè di aduprà u mudellu di osservatore per scuppià. L'idea di stu modu hè di taglià e richieste da diversi gruppi di filetti per trattà i dati in modu asincrunu. U "pruduttore" hè u filu chì genera e richieste chì devenu esse trattate, è u "consumatore" hè u filu chì accetta quelle richieste è li risponde. U vantaghju hè chì furnisce una separazione chjara in modo chì i fili ponu esse megliu cuncepiti è ponu esse più in linea cù a filosofia di cuncepimentu di l'accoppiamento sciolto. Aiuta ancu i sviluppatori à truvà è risolve i prublemi chì si verificanu durante l'usu propiu. U cuncepimentu modulare è l'implementazione di u sistema hè ancu favurèvule à u mantenimentu è l'espansione di u sistema. In listessu tempu, u cuncepimentu modulare è l'implementazione aiutanu ancu a prova di unità indipendente di ogni modulu per migliurà u sviluppu parallelu in a squadra, è hà ancu una garanzia sufficiente per i successivi rischi di riconfigurazione di u sistema. E funzioni principali di ogni cuncezzione di sottosistema sò i seguenti:
1. Sottosistema di a porta di missaghji: Principalmente rispunsevule di a ricezione è di a trasmissione di i messaghji, è di a cunversione di i protocolli di i messaghji. A ricezione è a trasmissione di messaghji deve cunsiderà a manutenzione di a cunnessione in situazioni di grande concorrenza è cume u stratu di l'applicazione pò assicurà l'integrità di i dati da invià in cundizione di rete. U disaccoppiu trà u terminal è u sistema hè assicuratu per mezu di a cunversione di u protocolu. Ancu se u sistema di spedizione è di monitoru di u fornitore di terminale hè rimpiazzatu, l'integrità pò esse garantita, è solu u modulu di cunversione di protokollu di u sottosistema di a porta deve esse mudificatu.
2. Sottosistema di spedizione automatica: Responsabile di ghjudicà automaticamente chì veiculi sò adatti per i passeggeri basatu nantu à a pusizione è l'infurmazioni di statutu di i veiculi, cumbinati cù l'infurmazioni di basa di e vitture è l'infurmazioni di basa di e strade di a cità. I moduli principali includenu u modulu di ricezione è di inviu di missaghji, modulu di cunversione di missaghji è attività (Task), modulu di piscina di filu. A parte chjave di u disaccoppiamentu in u sottosistema hè u modulu di cunversione di missaghji è compiti. Attraversu stu modulu, diversi messaghji sò cunvertiti in una o più attività indipendenti, è i compiti sò inviati à diversi pool di fili per trasfurmazioni.
3. Sottosistema di servitori di carte: monitorizà i veiculi in tempu reale è arregistrà i dati in tempu reale di i veiculi per analisi storiche.
Cuncepimentu di l'architettura generale di u sistema
Stu sistema adopra Java cum'è lingua di sviluppu. In u prucessu di cuncepimentu, tuttu u sistema hè divisu in parechji sottosistemi per cuncepimentu modulare, è Socket hè adupratu per l'interazione di dati trà u sistema è u sistema. U sottosistema adopra principalmente u modu di pruduzzione è di cunsumu per rializà u disaccoppiu trà i compiti è l'operazioni è usa a tecnulugia multi-threading più flessibile per migliurà a capacità di trasfurmazione simultanea di u sistema. Per i moduli funzionali cumuni trà ogni sottosistema (cume a cunnessione di rete è u modulu di manutenzione, u modulu di piscina di filu, ecc.) Cuncepimentu di u sistema, i moduli funzionali publichi è indipendenti sò cuncepiti in anticipu in u prucessu per evità un sviluppu ripetitivu inutile in i sottosistemi. U sottosistema face solu a logica cummerciale vera.
Cuncepimentu è realisazione di u modu di produzzione è di cunsumu
Tenendu contu di l'interazione di i messaghji trà u sottosistema è u sottosistema, è ancu i requisiti di trasfurmazione simultanei di u sistema di compiti in u sottosistema, u più basicu di u sistema in u prucessu di cuncepimentu hè di aduttà u mudellu di pruduzzione è di cunsumu. L'introduzione di stu modu ùn serà micca esaurita in questu articulu. Questu articulu introduce principalmente a struttura di cuncepimentu di u modu di produzzione è di cunsumu in questu sistema, cumbinatu cù l'analisi dettagliata di u prucessu cummerciale di l'ordine di spedizione di taxi è l'applicazione specifica di u modu di produzione è cunsumu. A struttura generale di cuncepimentu di u modu di produzzione è di cunsumu in questu sistema hè basatu annantu à u gruppu di fili è l'oggetti di compitu. E funzioni principali furnite da u pool di fili includenu manutenzione è gestione di fili, è manutenzione è gestione di a coda buffer.
Più impurtante in u mudellu di pruduzzione è di cunsumu hè a cuncezzione di u gruppu di fili. Per esempiu, OrderThreadPool hè di ottene l'esecuzione secondu un ordine di sorte persunalizatu. Assumendu chì l'operatore sia classificatu cum'è u tippu è New Order_Task sia l'oggettu di trasfurmazione, allora OrderThreadPool serà eseguitu in ordine secondu e cumpetenze di ogni operatore, assicurendu chì una sola New Order_Task per ogni operatore sia eseguita in u pool di fili. U principiu di a cuncezzione hè di mantene duie HashMaps, un HashMap hè adupratu per mantene a gestione trà u standard di classificazione è u Task currispundente, a chjave hè u tippu di classificazione, è u valore hè a lista di attività LinkedList. Un altru HashMap adupratu per mantene u compitu di sta categuria hè in esecuzione. Una volta ghjudicatu chì ci hè un compitu di u listessu tippu chì hè eseguitu durante getTask, un altru tipu di compitu hè sceltu per paragunà finu à chì u compitu ottenutu sia un tippu di compitu chì ùn sia micca in corsu è vultatu in u pool di fili per l'esecuzione. In listessu tempu, u sistema si cuncentra dinò nantu à l'usu di strumenti di concurrenza ad alte prestazioni furniti da Java dapoi 1.5, cume: serrature di lettura-scrittura, semafori, sincronizazione di filu per scambii accoppiati, ecc.
Ancu se u sistema di monitoru è di spedizione di veiculi principalmente implica solu u dipartimentu di spedizione di veiculi, perchè realizeghja a cunnessione diretta trà u sistema è u veiculu, a capacità di uttene dati di basa di u veiculu in tempu reale hà postu una basa solida per a gestione raffinata di a cumpagnia. Dunque, in u prucessu di cuncepimentu, hè ancu necessariu cunsiderà pienu l'idee di gestione di l'alta dirigenza di l'impresa, è unisce idee di gestione flessibili cun un sistema di pianificazione relativamente fissu. Lasciate chì u sistema di pianificazione è di surviglianza di i veiculi diventi veramente l'avanguardia di a custruzzione di l'infurmazioni di l'impresa è cooperate cù l'impresa per realizà a so propria direzzione strategica.
Mantenimentu di i dati storichi di i veiculi

2

U mantenimentu di i dati storichi di u veiculu hè a chjave per l'analisi è u monitoru di u veiculu. I dati storichi di u veìculu includenu principalmente l'infurmazioni di u storicu di a traiettoria storica di u veiculu, i dati di l'operazione storica di u veiculu, ecc. I dati di a traiettoria storica di u veiculu sò aduprati principalmente per truvà u percorsu storicu di guida di u veiculu, chì hè adupratu per risolve i reclami di i passeggeri, analizà l'accidenti di trafficu, è truvà e cose perse di i passeggeri. In u prucedimentu di candidatura attuale, per assicurà chì a traiettoria di u veiculu pò esse tracciata senza intoppi nantu à a carta, hè necessariu assicurà chì a frequenza di segnalazione di i punti di traiettoria di latitudine è longitudine di u veiculu sia abbastanza densa. Se un veiculu carica un rapportu di posizione ogni 10 secondi, ci ne serà 8640 in un ghjornu. I dati di u rapportu di pusizione sò calculati cum'è un pezzu di dati di u rapportu di pusizione [numaru d'identificazione di u veiculu 4byte + latitudine è longitudine 8byte + tempu 4byte + velocità 1 byte + 1 byte (direzzione, pusizionamentu) + statutu di u veiculu 1 byte + tipu d'alarma 4 byte] a tutale di 23 bytes, unu per ghjornu I dati di traccia di a vittura sò finu à 194K. Decemila veiculi à ghjornu ponu ghjunghje à 1G di dati. Cumu almacenà questi dati? Cumu furnisce l'utilizatori cun quistione còmuda è rapida? Cumu analizà l'infurmazioni utili basatu annantu à sti dati per furnisce idee novi per a gestione? Queste questioni devenu esse cunsiderate in u prucessu di cuncezzione è implementazione di u sistema. I dati operativi storichi di i veiculi sò principalmente per analizzà i rivenuti di ogni ghjornu di ogni veiculu. L'analisi di i dati di i rivenuti aiuta a gestione à analisà se i costi attuali sò ragionevuli, se l'ingressu di capacità hè satu, è altri dati di gestione. I dati operativi includenu basicamente dati di basa cume u numeru di targa, u numeru d'identificazione di u veiculu, l'ora di partenza, l'ora di fine, u chilometraggio operativu, a quantità operativa, ecc. Analizza 800.000 registri di 10.000 veiculi per ghjornu cù 80 transazzioni per veiculu per ghjornu. Cumu assicurà l'integrità di i dati operativi, l'archiviazione è l'analisi di i dati operativi, è cume scavà i dati utili per l'analisi di gestione da questi dati operativi di basa in modo chì l'utenti ponu aduprà comodamente è rapidamente sò tutti i prublemi chì devenu esse considerati in u prucessu di cuncepimentu di u sistema.
 GPS Vehicle historical data
According to the implementation of the system, the system is implemented in JAVA programming language, deployed on the server of the Linux operating system, and the database uses Oracle11g. Regarding the massive amount of data and the operating frequency of the data, the system is stored in two ways: file disk storage and database storage. For the vehicle trajectory file, a data system with a high upload frequency, it mainly uses file disk storage to store basic data. For vehicle operating data, data that is relatively infrequently uploaded, is stored in the form of database storage. The following will introduce solutions for processing two kinds of data. The main purpose of the vehicle trajectory file is to trace the historical driving situation of the vehicle and to statistically analyze the number of historical vehicles in each time period in different areas.
Scenarios for retrospecting the historical driving situation of the vehicle include: 1) Lost and found by passengers: Passengers left their belongings in the vehicle, but cannot provide specific vehicle information, and can only provide a certain place during a certain period of time. The system needs to find out all the vehicles that have passed the locations recalled by the passengers based on the historical trajectory information of all vehicles in a certain period of time for investigation. 2) Passenger detour complaints: Passengers provide information about the vehicle they are in, and the system queries the vehicle's driving route during the service period to determine whether the vehicle is detouring illegally. 3) Vehicle statistics for each time period in different areas: Generally used to monitor whether the number of vehicles in the area is abnormal, so as to determine whether the vehicles in the area have stopped or went on strike. In practical applications, the monitored city needs to be divided into multiple monitoring areas, and the number of vehicles in the area is counted according to the 24 hours a day. The number of vehicles in the area is divided into 24 hours a day to form weekly averages, monthly averages and other reference data, combined with the real-time number of vehicles on the day The situation is compared to draw a reference conclusion whether there is any abnormality. According to the above three common scenarios in the actual business process, it can be found that the main analysis and query conditions for vehicle historical trajectory data are: time, latitude and longitude, and specific vehicle. According to the analysis in the previous question, the number of trajectories of a car in a day can reach up to 8,640, and the amount of data can reach 194K, so it is not an ideal solution to store these data in a database. Because each vehicle reports a position in 10 seconds, 10,000 vehicles will have 1,000 database insertions in one second. Frequent database table operations will definitely affect the performance of the system. From the perspective of query analysis, a car has a maximum of 8,640 position report data a day, and 10,000 cars equals 864 million position report data. Even if the database partition table or sub-table is used and the key fields are indexed, if the vehicle trajectory is used The playback operation query will generate various I/O waits at the database level, leading to a sharp drop in system performance. Therefore, when the system is designed, the storage of the vehicle trajectory file adopts the file disk for direct storage. Choose the file storage structure. According to the actual business reference analysis and the determined storage method, the system design needs to consider how to store it to be more efficient. The most common is to use the storage structure of the hash file. Hashing files is similar to the Hash table in the data structure, that is, according to the characteristics of the keywords in the file, a hash function and a method to handle conflicts are designed to hash the records on the storage device. The difference from the Hash table is for the file , File records on the disk are usually stored in groups. Several records form a storage unit, which is also called a "bucket". Since our development language is Java, we can find from the HashMap structure implemented in the Java language API that the data structure of the hash table is composed of an object array and multiple object linked lists. The object array is similar to the concept of "bucket". Each bucket is identified by a hash value. If there are objects with the same hash value, they are stored in the object linked list of the "bucket". The search time of the data structure hash table is complicated. The ideal situation can reach O(1), that is, each "bucket" has only one object, and the worst may be only one "bucket". All data is put into the object list of this "bucket", so the worst The search time complexity will reach O(n). Of course, in the HashMap implementation process, there is a function of judging the total number of objects and the number of "buckets" and regenerating the correspondence between the new distribution "buckets" and objects. Understanding the data structure implementation of an actual hash table structure helps us design our own hash file based on the hash table data structure. Hash distribution of trace files. According to the use of the trajectory file and the attributes of the file itself, the system divides the file into storage levels according to the hierarchical structure of year, month, day, and vehicle license plate. Considering the scalability of the system, it is convenient to access more vehicles in the future. Use the last character of the license plate number for hash processing.
The principle and design of dispatching to find a car

4

In u sistema di spedizioni è monitoru di taxi basatu in GPS, cumu realizà u sistema trova automaticamente veiculi adatti per furnisce idei è schemi di cuncepimentu à i passeggeri. U scopu di a funzione di spedizione di u sistema hè di furnisce i passeggeri cù i veiculi più tempestivi, è di furnisce i taxi cù i passeggeri più vicini per riduce u chilometraghju di u conducente per uttene u scopu di risparmiu d'energia è riduzione di emissioni. Risparmia soldi per i conducenti è furnisce comodità per i passeggeri.

I primi dui obiettivi da cunsiderà in u prucessu di cuncezzione di a ricerca di vittura per a spedizione: rapidu è precisu. Prima di tuttu, capiscimu l'attributi di basa di un passageru chì chjama per furnisce una dumanda di vittura. 1) U numeru di telefunu chì u passageru hà cumpostu; 2) U tempu chì u passageru hà adupratu a vittura; 3) U locu induve u passageru andava à imbarcà in vittura. U numeru di telefunu di questi trè attributi di basa pò esse ottenutu direttamente per mezu di u sistema di chiamata, è se a vittura hè prenotata per nome di qualcunu, pò esse ottenuta dumandendu à u passageru di chjamà u numeru di telefunu. I passeggeri piglieranu ancu l'iniziativa di informà u dispatcher di l'ora di a vittura. A chjave hè u terzu puntu di l'imbarcu. In generale, i passeggeri dicenu solu un indirizzu fisicu cum'è: chì strada hè vicina à una certa strada è altre descrizzioni testuali. Per u sistema di spedizione, u sistema hà bisognu di cunvertisce l'infurmazioni testuali di cundizione stradale in informazioni specifiche di longitudine è latitudine per truvà i veiculi, è aduprà l'infurmazioni di longitudine è latitudine per determinà s'ellu ci sò veiculi adatti per a spedizione. Dunque, u travagliu più basicu per a ricerca precisa di i veiculi hè cumu uttene l'infurmazioni di longitudine è latitudine di u locu d'imbarcazione di i passeggeri.

Mantene l'infurmazioni di latitudine è longitudine di u puntu di raccolta

Mantene l'infurmazioni di longitudine è di latitudine di u puntu di ripresa hè di mantene l'infurmazioni di a biblioteca di strada di a cità. Pricipalmente includenu: dati di latitudine è longitudine di intersezzione stradale, dati di latitudine è longitudine di costruzione di punti di riferimento, dati di latitudine è longitudine di sezione di numeri di casa, ecc. Sicondu e caratteristiche di a strada di diverse cità, dati differenti ponu esse aduprati per spedisce a fonte di latitudine è longitudine dati di u puntu di pick-up. Per esempiu, e cità cù numeri di case standardizate è maturi cum'è Shanghai ponu preferisce a latitudine è a longitudine di u segmentu di numeri di casa cum'è a fonte di i dati di longitudine è latitudine di u puntu d'imbarcazione di u veiculu. In alcune piccule cità, a latitudine è a longitudine di l'edificii di riferimento ponu esse aduprate cum'è a fonte di a longitudine è a latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri. A cità generale hè più adatta per a latitudine è a longitudine di l'intersezzione di a strada cum'è a fonte di a longitudine è a latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri.

Ci sò vantaghji è svantaghji di ognunu di sti metudi secondu a sezione numerica, edifici di riferimento è intersezioni stradali. Hè generalmente adupratu in cumbinazione durante l'applicazione attuale. U segmentu di u numeru di casa hà una gamma d'applicazione relativamente chjuca, è a distribuzione di i numeri di casa di a cità deve esse standardizata è cuntinua. Ma u modu di u segmentu di u numeru di a casa pò localizà rapidamente è cun precisione a longitudine è a latitudine di u postu d'imbarcu di i passeggeri. U principiu hè u seguente: dividite una strada in parechje strade chjuche secondu u numeru di a casa, è aduprate e strade chjuche cum'è punti di longitudine è di latitudine. In quantu à quanti numeri di porte sò spartuti in una sola sezzione, u persunale chì raccoglie l'infurmazioni stradali decide ellu stessu secondu e cundizioni attuali di a strada. A raccolta di a longitudine è di a latitudine di u segmentu di u numeru di a porta pò esse u modu in cui u cullettore entra in u segmentu di u numeru di a porta di una certa strada è carica a longitudine è a latitudine attraversu u dispositivu GPS per uttene i dati di longitudine è latitudine più precisi di a strada. In l'usu propiu di u sistema, quandu u passageru chjama u telefunu di a vittura è informa a strada è u numeru di casa di u locu d'imbarcu, u sistema pò truvà a sezione di casa à a quale appartene u numeru di casa secondu a strada è u numeru di casa è uttene u numaru currispundente in a sezzione di casa. Infurmazioni nantu à a longitudine è a latitudine, per esempiu, quandu un passageru chjama è dice chì l'indirizzu di a vittura hè u Strada Zhongshan N ° 10, u sistema truverà chì a Strada Zhongshan N ° 10 si trova in u range di a Strada N ° 2 à N ° 50 Zhongshan , cusì u sistema tornerà à u N ° 2 à u N ° 50 Strada Zhongshan. L'infurmazioni di longitudine è latitudine currispondenti à a sezione di strada sò aduprate cum'è informazioni di longitudine è latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri. Stu metudu per uttene a latitudine è a longitudine di u locu d'imbarcu hè relativamente precisu, è l'errore ùn supererà micca i 500 metri. U svantaghju hè chì u caricu di travagliu relativamente grande di l'acquisizione di i numeri di casa richiede un periodu di raccolta di dati di basa ardui è dettagliati in a prima fase. Inoltre, u gradu di standardizazione di i numeri di case di cità hè relativamente altu. U modu principale per uttene a latitudine è a longitudine di una strada di a cità hè di ottene l'infurmazioni di latitudine è longitudine di a strada di traversata attraversu l'analisi di i dati cartografichi di a cità. Quandu u passageru chjama, hè dichjaratu chì a certa strada hè vicina à a certa strada per ottene a latitudine apprussimativa è a longitudine di u puntu d'imbarcazione. Stu metudu per uttene latitudine è longitudine hè più cunveniente, ma u svantaghju hè chì a precisione di u pusizionamentu ùn pò esse garantita. Una volta chì un passageru hè nantu à una strada longa senza cruci à pochi chilometri da a strada, u sistema ùn serà micca in gradu di uttene accuratamente a latitudine è a longitudine di imbarcazione esatte di u passageru secondu a longitudine è l'infurmazioni di latitudine di u crucivia.

Pianificazione per truvà una vittura

3

U mantenimentu di i dati di longitudine è latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri furnisce una basa di dati solida per u sistema per spedisce automaticamente veiculi per truvà veiculi. A realizazione di a ricerca di vittura deve sempre esse cunsiderata in cumbinazione cù e caratteristiche stradali di a cità lucale è u numeru di taxi chì participanu à a spedizione.
Truvà una vittura secondu a distanza lineare di latitudine è longitudine
Stu metudu per truvà una vittura hè relativamente cunveniente è praticu da implementà, è hè adupratu u più spessu in applicazioni pratiche. Principiu di realisazione: Disegna un cerchju cù a longitudine è a latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri cum'è u centru di a distanza di ricerca di a vittura cum'è u raghju, fintantu chì u veiculu in u circondu hè u veiculu chì u dispatcher cerca, se ùn ci hè veìculu à a volta, u raghju continuerà à esse paragunatu cù u veiculu secondu una certa gamma, Finu chì u veiculu ùn sia micca truvatu o u raghju righjunghji u valore massimu impostatu da u sistema. Stu metudu hè relativamente simplice da implementà, ma l'efficienza ùn hè micca assai alta, perchè hè necessariu calculà a distanza trà tutti i veiculi è u centru di u circulu. Ùn hè micca scientificu è efficiente. Immaginate un passageru nantu à una piattaforma cù 10.000 veiculi chì chjamanu una vittura. In realtà, ùn ci serà più di 20 veiculi intornu à u puntu d'imbarcazione di i passeggeri, è solu un veiculu serà furnitu à i passeggeri. Tuttavia, avemu bisognu di calculà a distanza per tutti i 10.000 veiculi nantu à a piattaforma. Basicamente 9.980 calculi sò calculi inutili. Dopu in usu propiu, per via di u miglioramentu continuu di e prestazioni attuali di u servitore, aduprà stu metudu nantu à una piattaforma di spedizione di taxi cù più di 10.000 veiculi hè sempre un metudu di implementazione veloce è precisu. Soprattuttu in una cità cù una pianificazione stradale ragionevuli cum'è Shanghai, ùn ci hè micca bisognu di cunsiderà u fenomenu chì u veiculu hà bisognu di guidà una longa distanza prima di u locu d'imbarcazione di i passeggeri per girà per piglià i passeggeri. Tenendu contu di i grandi calculi inutili purtati truvendu una vittura secondu a distanza lineare di longitudine è latitudine, a cuncezzione di u sistema hà una direzzione d'ottimisazione ulteriore.
Ricerca di vittura in rete
A
Dati GPS Map per truvà una vittura cun precisione

5

Indipendentemente da se si tratta di a distanza più primitiva di ricerca di vittura in linea retta o di a ricerca in griglia ulteriore, u principiu più basicu hè sempre di ghjudicà se a vittura hè adatta cum'è veiculu di spedizione alternativu basatu annantu à u paragone trà a longitudine è a latitudine di u passageru imbarcu è a distanza diritta di u veiculu. Cume cumminà i dati stradali per uttene una ricerca precisa di a vittura ùn hè micca cumunu in u sistema attuale di spedizione. A ragione hè chì hè generalmente più cunveniente per i veiculi di struttura di rete stradale urbana domestica di girà intornu. E grandi cità cù autostrade elevate stipulanu ancu chì i veiculi vioti ùn sianu permessi d'esse elevati. Dunque, in Cina, truvà una vittura attraversu a distanza in linea retta trà u puntu d'imbarcazione di i passeggeri è i punti di longitudine è di latitudine di u veiculu hè abbastanza per risponde à i bisogni di basa di i clienti.
Ma alcune cità speciali cum'è Jakarta in Indonesia. I veiculi nantu à e strade di sta cità anu spessu bisognu di guidà parechji chilometri o più per girà intornu. Siccomu l'Indonesia hè situata in una zona propensa à u terramotu, a cità ùn hà micca un metro, cusì duie strade speciali sò aperte à mezu à a strada per guidà autobus veloci. A verità hè chì i veiculi separati ùn ponu micca girà in tuttu. In una cità cusì scomoda, se a longitudine è a latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri sò paragunati cù a longitudine è a latitudine di u veiculu per truvà una vittura, allora a persona è u veiculu saranu da lati diversi, o a posizione di u passageru hè appena stata cunduttu, dunque u veiculu pò avè bisognu di girà intornu à una larga area. U circulu pò vultà à piglià passeggeri. Questu cuntradisce l'intenzione originale di u sistema di spedizione GPS per salvà u cunsumu di carburante di i conducenti. Per risolve sta cuntradizione, u sistema deve cunsiderà aduprà a distanza trà u veiculu è l'imbarcu di i passeggeri è l'infurmazioni stradali per truvà un veiculu adattatu.
Idea di cuncepimentu: E strade tracciate nantu à a carta sò generalmente riprisentate da "segmenti". Una strada hè divisa in "segmenti" continui. È secondu a larghezza di ogni sezzione per furmà una "banda". In questu modu, un mudellu di strada cumpletu pò esse visualizatu nantu à a carta. Sicondu sì ogni intersezzione pò girà, sì a strada hè unidirezionale, ecc., L'infurmazione di a strada hè prima cumminata in un grafu direttu. Dopu, secondu a distanza di circà una vittura, si calcula induve hè u puntu di strada u più luntanu finu à u puntu d'imbarcazione di i passeggeri, ottenendu cusì i dati di latitudine è longitudine di a strada. Sicondu i dati di linea di latitudine è longitudine ottenuti da u graficu direttu di a strada, più a larghezza di ogni sezzione di a strada per ottene a latitudine "cintura" è a gamma di longitudine di a strada. Poi ghjudicà cù a latitudine è a longitudine attuale di u veiculu sì u veiculu hè nantu à a "cintura" di strada. Se a latitudine è a longitudine di u veiculu si trovanu in a portata di a "cintura" stradale, significa chì u veiculu corre nantu à una strada qualificata. Benchè a cumbinazione di traversu di graficu è a distanza massima di traversu possa realizà a ricerca di veiculi, cumu stabilisce u puntu di partenza nantu à a "mappa" di a strada, vale à dì, cumu fà falà i punti d'imbarcazione di i passeggeri nantu à a strada, dopu tuttu, a pusizione di strada induve parechji passageri imbarcanu u veiculu ùn hè micca Deve esse nantu à a strada mantenuta da u sistema, è hè ancu pussibule chì a latitudine è a longitudine sianu solu in a cumunità. Questa situazione hè difficiule da trattà senza dati di latitudine è longitudine di a cità assai detallati, perchè ùn pudete micca semplicemente attraversà a strada cù a latitudine è a longitudine di u passageru cum'è a latitudine è a longitudine d'imbarcazione di u passageru, perchè hè assai probabile chì u passageru sia in a cumunità , lascendu u passageru à imbarcà u veiculu cù a latitudine è a longitudine più vicine A strada hè solu siparata da u muru di a cumunità. Per ghjudicà a strada a più vicina, sò necessarii dati cartografici assai dettagliati, è deve esse precisu à a porta di a cumunità. Per riduce l'investimentu in u prugettu, u sistema pò accettà solu chì a longitudine è a latitudine di u puntu d'imbarcazione di i passeggeri si basanu nantu à a longitudine è a latitudine di a strada.
In u prucessu di basa di dati di a biblioteca di strada, i dati di a biblioteca di strada deve esse piazzatu nantu à a strada vera. Immaginate un scenariu induve u sistema riceve a latitudine è a longitudine d'imbarcazione di un passageru, è u sistema hà bisognu di attraversà rapidamente da i dati di a strada urbana à u "segmentu" di strada induve si trova a latitudine è a longitudine d'imbarcazione di i passeggeri. È secondu sta "sezione" di strada per uttene a "sezione" di strada cunnessa à a "sezione" di strada, naturalmente, avemu solu bisognu di ottene a longitudine è a latitudine a distanza lineare di a vittura hè menu di a distanza massima specificata per truvà un vittura, perchè a distanza lineare trà dui punti hè a più corta, Se a distanza diritta hà superatu a distanza massima per truvà una vittura, allora a distanza curretta attuale di a strada supera definitivamente a distanza massima per truvà una vittura. Sicondu tutte e "sezzioni" di strada truvate chì rispettanu a distanza massima di truvà una vittura è cunnessa cù a direzzione di strada induve i passeggeri imbarcavanu in u veiculu, a "cintura" di a strada hè ottenuta secondu a larghezza di a strada definita da ogni "sezione" di strada . Dunque, u travagliu principale in u prucessu di implementazione hè di custruisce un mudellu di strada è cumu uttene rapidamente a strada cunnessa cù a longitudine è a latitudine di l'imbarcu di i passeggeri. Per a struttura di i dati stradali, prima cunsiderate di dividà un veru dati stradali in "segmenti". Assumendu chì a "sezzione" più longa hè divisa da a lunghezza di 1 km, tutta a cità di Shanghai hè presa cum'è esempiu. A lunghezza tutale di l'autostrade di Shanghai hè di circa 11.000 chilometri, è a lunghezza totale di e strade urbane hè di circa 4.400 chilometri. Ancu se u vulume di dati di u segmentu di strada hè divisu da 1 km, hè un attributu impurtante di un picculu ordine di magnitudine cunsidendu u "segmentu" di strada.
Cunclusione
A funzione a più basica è a più critica di a pianificazione di i veiculi hè di truvà u veiculu giustu di manera rapida è precisa. Stu capitulu introduce è analizza i principii di basa di a ricerca di vittura è a realisazione, vantaghji è svantaghji di parechji metodi di ricerca di vittura. Da a distanza più cumuna per truvà una vittura à una rete per truvà una vittura, è infine combinà u cuncepimentu è l'implementazione di a ricerca precisa di vittura cù informazioni stradali urbane. Ancu se ci hè una grande quantità di fastidiosi mantenimentu è gestione di dati urbani di strada di basa in u prucessu di cuncepimentu precisu di ricerca di vittura cumbinatu cù informazioni stradali, stu metudu di ricerca di vittura diventerà sempre più perfettu cù l'infurmazioni stradali è i clienti a precisione di dispatch sò sempre più alti. Dopu tuttu, più hè precisa a ricerca di una vittura, più si pò riduce u chilometramentu vacante di u veiculu è riduce u cunsumu di carburante micca necessariu, è l'entusiasmu di u cunduttore diventerà sempre più altu. U metudu di pianificazione di a ricerca di a vittura cù a ricerca precisa di a vittura assuciata à l'infurmazioni geografiche di a strada serà sempre di più adupratu in u futuru.
Analisi di dati è applicazione
Problema di parcheghju di Taxi

6

A cosa più problematica per l'uffici di trasportu in vari posti hè chì i taxi in e so ghjurisdizioni mandanu grevi è smettenu di guidà incidenti. Non solu affetta i viaghji di i cittadini, ma a ragione più grande hè chì a cattiva portata di l'influenza influenza assai a stabilità è l'unità di a sucietà. Si pò dì chì a sospensione di i taxi hè a prima priorità per l'Ufficiu di i Trasporti per mantene a stabilità. In l'ultimi anni, per diverse ragioni, grevi di taxi è sospensioni si sò fatti di tantu in tantu. U modu per risolve e sospensioni di taxi hè in fondu u metudu d'intervenzione amministrativa di u guvernu, è a piattaforma di monitoraggio GPS hè basicamente in u rolu ausiliare in casu di accidente. Analizà secondu u prucessu di risolve u prublema di a fermata di taxi. U guvernu pò generalmente piglià solu u metudu di suppressione di e cumpagnie di taxi, è alcune cumpagnie si presentanu per fà u travagliu ideologicu di i conducenti. U mutivu principale per i cunduttori di smette di guidà ùn hè nunda di più cà bassu redditu è ​​intensità di travagliu eccessiva. U sistema GPS ghjoca solu una parte di u rolu di surviglianza, è u guvernu hà sempre bisognu di invià un gran numeru di persunali à visità. Tuttavia, a spedizione di taxi è a piattaforma di monitoraggio basata in GPS ponu ghjucà solu una parte di u rolu di monitoru? Dopu analisi è pensamentu, analisi pratica è teorica. U sistema di spedizioni è monitoru di taxi basatu in GPS hè pienu capace di pre-prevenzione, pre-ricurdà, monitorà durante l'eventu, è riassuntu dopu l'eventu.
Prevenite in anticipu
A struttura generale di l'industria di i taxi naziunali da u guvernu à u cunduttore hè basicamente a stessa. Fondamentalmente, u guvernu hà u putere amministrativu per guvernà l'operazione di e cumpagnie di taxi in a so giurisdizione; e cumpagnie di taxi anu u dirittu di gestisce i taxi è di trasferisce l'operazione quotidiana di i taxi à u cunduttore incarichendu à u cunduttore una certa tassa di gestione ogni mese; u cunduttore hè incaricatu di guidà. I costi di u carburante, i costi di riparazione è e ammende per e violazioni di e regule è regulamenti sò sopratuttu sustinuti da u cunduttore. U dirittu di gestione pagatu à una cumpagnia di taxi cuntene basicamente circa 2/3 di i rivenuti mensili di u cunduttore. Attraversu a cumunicazione cù u persunale di u guvernu è a cunniscenza da u cunduttore di taxi in u prucessu di gestisce a sospensione di parechji incidenti, hè statu trovu chì ci sò circa dui motivi per a sospensione di u taxi:

U redditu di u cunduttore hè troppu bassu;
2. Ci sò capi incitati È urganizazione.Combinendu a causa di l'evenimentu di arrestu cù a situazione attuale di u sistema di spedizioni di taxi è di surviglianza basatu in GPS, u sistema pò dà à i dipartimenti pertinenti un ricordu in anticipu. Analizemu a situazione attuale: i taxi correnu in i carrughji è i vicoli di a cità. Hè propiu per via di a so mubilità chì porta a so cumplessità di gestione. U dispositivu più impurtante in u taxi hè u metru, chì registra l'infurmazioni dettagliate di ogni attività di u cunduttore. Includendu quantità, ora di partenza è fine, chilometraghju, ecc. U terminale GPS installatu nantu à u taxi stabilisce una cunnessione in tempu reale trà u taxi è u tassimetru in a vittura è u sistema per mezu di cumunicazione wireless in u terminal. I gestori ponu cuntrullà è gestisce questi taxi. Attraversu u sistema di moduli di cumunicazione nantu à u terminal, pudete capisce u record di metru di ogni veiculu è u redditu cutidianu. Attraversu sti dui sistemi d'indici, u redditu di basa mensile di ogni cunduttore pò esse analizatu. Sicondu u redditu mensile, si pò ghjudicà chì cunduttori sò suscettibili di esse instigati, è u dipartimentu di gestione pò piglià una varietà di misure per eliminà i periculi nascosti è u budding. Per esempiu, e cumpagnie ponu intervistà i cunduttori à bassu redditu in un modu chì si primuranu di i so impiegati, amparanu e difficultà di i cunduttori in u tempu è furniscenu certe difficultà sussidi, o aumentanu u redditu propiu di i cunduttori impartendu una bona esperienza di travagliu. L'idea di precauzione hè stata chjara: per mezu di analisi statistiche di l'ingressu propiu di u cunduttore per determinà se u cunduttore hà a pussibilità di piantà. Attraversu a cumunicazione faccia a faccia cù i conducenti à bassu redditu in anticipu è altri metudi, pruvate à risolve e difficoltà attuali di i conducenti, curate i conducenti à redditu bassu, è mostranu a cura di a cumpagnia per i conducenti per uttene l'effettu di prevene i prublemi prima ch'elli accade. In questu prucessu, u sistema ghjoca un rolu in ghjudicà accuratamente l'intervistatu in anticipu, evitendu u scopu di a cumpagnia, è rende u travagliu di a cumpagnia più scopu è efficace. A basa di dati principale per u metudu di realisazione hè i dati di l'ingressu di u tassimetru in u taxi, è u record di u contatore di taxi. Dunque, u metru deve furnisce una interfaccia di dati à u terminale di u veiculu GPS, è i dati ponu esse "sputati" à u terminal di u veiculu dopu ogni serviziu. Dopu avè ricevutu i dati, u terminale muntatu in u veiculu conferma è invia un missaghju di feedback di cunferma à u contatore. U terminale muntatu nantu à u veiculu carica i dati di u metru in u sistema attraversu u modulu di cumunicazione wireless. Dopu chì u sistema riceve i dati, i memorizza in a basa di dati è invia un messagiu di feedback cunfermendu a ricezione à u terminale muntatu in u veiculu. In teoria, l'integrità di i dati hè garantita per esse consegnata invendu un missaghju di cunferma di feedback. D’altronde, u sistema hà da definisce varie soglie di dati secondu a situazione attuale in vari lochi per determinà u gradu di deviazione trà i dati caricati è a situazione attuale per determinà se i dati sò "affidabili". Per esempiu, stabilisce u numeru mediu cutidianu di "misurazione", a quantità massima operativa di differenza unica, ecc. U sistema genera risultati di paragone secondu e varie soglie di dati stabilite da i gestiunari per ghjudicà.
Tenendu contu di a quantità enorme di dati nantu à i dati di i ricavi di i taxi, 80 dati di ricavi per veiculu per ghjornu per calculà i registri di dati operativi quotidiani di 10.000 veiculi sò 800.000. Pensate à aduttà a tavula di partizioni per realizà u prucessu di cuncepimentu. Hè cusì, una tavula di partizione per mese. Pigliate u tempu d'occorrenza attuale di i dati operativi caricati cum'è a chjave di a tavula di partizione è di a tavula di partizioni. E statistiche automatiche sò fatte una volta à ghjornu per calculà l'ingressu cutidianu tutale di ogni veìculu, è ancu u numeru di misurazione, chilometraggio operativu è chilometramentu di guida viotu per ghjornu. U numeru di metri hè adupratu per determinà se u redditu di u cunduttore hè in linea cù a situazione attuale, è u chilometramentu di funziunamentu è u chilometramentu vacante sò paragunati per determinà se u scopu di u cunsumu di carburante pò esse risparmiatu riducendu u chilometramentu vacante.
Rammintà in anticipu
Cumu fà ricurdà à a direzzione u più prestu pussibule quandu u cunduttore hà piantatu l'incidentu di a raccolta, è dà à a direzzione abbastanza tempu per capisce a situazione attuale è fà un pianu di soluzione? Questa hè ancu una funzione chì u dipartimentu di gestione attribuisce una grande impurtanza. U scopu di u cunduttore di l'incidentu di fermata di taxi hè di allargà l'impattu suciale è di attirà l'attenzione di i dipartimenti pertinenti è ascoltà e so richieste. Dunque, in casu di una fermata di taxi, i veiculi si riuneranu in parechji lochi influenti in a cità. Dunque, u sistema pò aduttà dui metudi quandu cuncepisce è ghjudicheghja a fermata è a raccolta: 1) Preimposta l'area di monitoraggio per determinà u numeru in tempu reale di veiculi è u statutu di veiculi in a zona; 2) Ùn stabilite micca l'area di monitoru in anticipu, è seguitate cumpletamente i limiti di a cità. A zona raffinata hè aduprata per determinà se i veiculi si riuniscenu. Questi dui metudi sò generalmente basati nantu à u metudu unu, è u metudu dui cum'è supplementu. A cuncezzione è l'implementazione di l'area di monitoru predefinita hè: predefinita l'area nantu à a carta, chì pò esse poligonu, cerchju è altre forme diverse. U sistema genera oggetti d'area in fondu secondu u tippu di forma stabilitu è ​​i punti di latitudine è longitudine. A latitudine è a longitudine caricate in tempu reale determinanu se u veiculu hè in a zona. Per esempiu, in l'area di surviglianza di u poligonu, u sistema genera oggetti di u poligonu Poligonu basatu annantu à i punti di u poligonu selezziunati da l'utilizatore nantu à a carta, è ghjudicheghja se u veiculu hè in l'area basatu annantu à l'infurmazioni di latitudine è longitudine di ogni veiculu. Una volta chì i veiculi sò in una zona per più di una certa gamma, u sistema ghjudica chì questi veiculi sò suspettati di riunisce. Una volta chì u numeru di veiculi in una zona di sorveglianza supera a soglia stabilita da u persunale di gestione, u sistema inizierà allarmante è avviserà u persunale pertinente di fà attenzione per mezu di messaggi di testu di telefuninu mobile è di monitorà i popup pop-up. U sistema fornisce ancu informazioni dettagliate nantu à i veiculi in a zona di monitoru chjave, cume a Cumpagnia, u nome di u cunduttore, ecc. Se si ghjudica chì un veru avvenimentu di riunione si svolge, i dipartimenti pertinenti ponu coordinà cù a polizia di u trafficu per impedisce i veiculi da cuntinuendu à riunisce si in a zona, è in listessu tempu, secondu a cumpagnia di veiculi furnita da u sistema per emette ordini di supervisione à l'impresa, ecc., invita a persona in carica di l'impresa à richiamassi l'unu à l'altru Conduttori d'affari è veiculi. In breve, u scopu hè di sfruttà u tempu per trattà a situazione prima chì si espanda è pruvate à evità l'espansione di a situazione.
L'idea di monitorà casualmente u numeru di veiculi in una zona hè di determinà se u numeru di veiculi in un chilometru di a cità supera una certa soglia. Siccomu l'area da ghjudicà hè una cumbinazione arbitraria, u sistema hà bisognu à fà ghjudizii statistichi cumbinendu piccule zone in grandi zone in u prucessu di implementazione. Per esempiu, l'area di 1 chilometru hè divisa in 9 piccule zone di 100 metri. Se a soglia di i veiculi in una zona di 1 chilometru hè 30, se u numeru di veiculi in ogni area di 100 metri supera 4, u numeru totale di veiculi in a zona di 100 metri pò aghjustà a soglia di 30 veiculi. Dunque, a gamma di monitoru di u sistema hè trasformata in monitoru in una piccula area di 100 metri. A cuncezzione è l'implementazione di l'area di sorveglianza aleatoria hè a seguente: u sistema suddivide tutta a cità in zone ogni 100 metri secondu a situazione di a cità è a latitudine geografica è a gamma di longitudine. L'area suddivisa stabilisce a soglia per u numeru di veiculi. U sistema ghjudica basatu annantu à u numeru di veiculi in una piccula zona, è una volta raggiunta a soglia, giudica se u numeru totale di veiculi in a zona circundante ghjunghje à a soglia di allarme per u numeru di veiculi monitorati. Cù u miglioramentu di a cunniscenza di i cunduttori di taxi di i terminali GPS, a piattaforma di monitoru hà ancu bisognu di avvertenza anticipata di carica di dati GPS anormali. Per esempiu, u numeru di anomalie di cumunicazione di i veiculi hè aumentatu bruscamente in un periudu di tempu, è u numeru di veiculi nantu à a carta di monitoru hè aumentatu bruscamente per u pusizionamentu, ecc., Sò ancu indicatori di dati chì u dipartimentu di gestione deve esse vigilante.
Monitoraggio in casu di eventi
In u prucessu di arrestu è raccolta di eventi, l'area di sorveglianza pò esse designata attraversu u sistema, è u numeru di veiculi in a zona è l'infurmazioni di basa cum'è a cumpagnia è u cunduttore di u veiculu ponu esse contati in tempu reale . Richiamemu i cunduttori attraversu l'imprese.
Riassuntu dopu A
riunione di a sospensione dura di solitu per pochi ghjorni o ancu più di una settimana. Dopu, hè necessariu fà analisi statistiche nantu à i cunduttori è l'unità implicate in u radunamentu. U sistema pò calculà a durata accumulata di sughjornu in u parcheghju durante a durata di u parcheghju aggregatu basatu annantu à l'infurmazioni storiche di a traiettoria di u veiculu per determinà a prufundità di a participazione di u cunduttore in u parcheggio. Pò ghjudicà se u veiculu hà disturbatu a cumunicazione di u terminal à bordu raccugliendu e statistiche di a tarifa in ligna di u veìculu durante a durata di a tappa aggregata. Fornite supportu di dati per u guvernu è l'imprese per truvà è riunisce l'urganizatori di l'eventu di sospensione.
Cum'è u focu di mantenimentu di a stabilità urbana, a fermata di taxi è a riunione hà attiratu l'attenzione di molte cità. A funzione di sorveglianza in a piattaforma di spedizione è di monitoru di taxi basata in GPS furnisce principalmente e funzioni di precauzione è pre-avvertimentu di eventi di raccolta di stop-driving. A causa principale di cunflittu basata annantu à l'occorrenza di incidenti di raccolta di stop-driving pò ancu riduce u tassu di guida viotu di u cunduttore attraversu a funzione di spedizioni GPS, riduce u consumu di carburante di cunduzione vuota di u conducente, è riduce e spese di u conducente per furnisce assistenza.
Riduce a congestione di e strade è u cunsumu di carburante
Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia naziunale, l'ingorghi in diverse cità sò diventate di più in più gravi. E cuntradizioni causate da a congestione di u trafficu in e cità naziunale di primu livellu cum'è Pechino, Shanghai è Guangzhou sò diventate sempre di più impurtante. Ancu più seriu hè chì a congestione di u trafficu urbanu si hè sparta da e cità di primu livellu à e città di secondu è terzu livellu. Ancu se parechje grandi cità anu cuminciatu à esplorà alcune misure restrittive per riduce i viaghji di i veiculi per uttene u scopu di alleviare a congestione di e strade urbane, cume u numeru pari è disparu di Pechino, l'asta di targhe di Shanghai di u numeru ecc. Alcune cità anu ancu cuminciatu à pianificà di incaricà e spese di congestione urbana. Tuttavia, u fenomenu di a congestione di u trafficu urbanu ùn hè ancu statu migliuratu. À u cuntrariu, cù u sviluppu di l'ecunumia naziunale è u migliuramentu di u standard di vita di a ghjente, a dumanda di a ghjente di cumprà vitture hè diventata più forte, è a cuntradizzione di a congestione di e strade urbane hè diventata più impurtante. U modu per aiutà à riduce a congestione di e strade hè di cunsiderà a rimpiazzamentu graduale di u metudu di a strada di u taxi cù a pianificazione di i veiculi. Sicondu e statistiche, pigliendu per esempiu Shanghai, u chilometramentu vacante di i taxi conta più di u 40% di u chilometraghju tutale. Chì hè
Hè dettu chì quasi la mità di l 'ogghiu in TAXI hè disfatta un ghjornu, è quasi la mità di l' Cars sò stradali nant'à a strada. Questu ùn solu spreca soldi di gasu, aumenta l'intensità di u travagliu di i cunduttori, ma ancu occupa preziose risorse stradali urbane. Immaginate chì se u sistema domesticu attuale di trasmissione di taxi sia cambiatu da una chjamata publica à un metudu di dispacciu telefonicu, allora u taxi riposerà quandu ùn ci hè micca passeggeri, vale à dì, risparmia gasu è riduce l'intensità di u travagliu è rilascia a cità risorse stradali. U cambiamentu di un cuncettu hè un prucessu graduale. U reclutamentu di a strada di i taxi hè un mudellu chì hè statu furmatu da u principiu di l'industria di i taxi, è hè statu un mudellu cummerciale cumunu da a casa à l'esteru. A transizione graduale da u reclutamentu à u dispacciu telefonicu richiede micca solu di cambià l'abitudini di travagliu di i cunduttori, ma più importantemente, di cambià l'abitudini di penseru di i passageri. Oghje ghjornu, naziunale è alcune cità anu cuminciatu à stabilisce piattaforme di spedizione di taxi basati in cità, cum'è Wuxi, Nanchang, Wenzhou ecc. È installendu schermi publicitarii LED nantu à i taxi per uttene un bilanciu di pagamenti è minimizà i finanzamenti di u guvernu. Inoltre, e piattaforme di spedizioni di taxi à livellu urbanu in cità cum'è Wuxi è Nanchang ponu basicamente uttene l'autosuffisenza da u persunale à a manutenzione di u sistema. Da questu puntu di vista, a piattaforma di spedizione di taxi à livellu di a cità hè cumpletamente realizabile in termini d'investimentu di capitale. Pigliate Wuxi per esempiu. Ci hè circa 4.000 taxi in Wuxi. A piattaforma di spedizione hè stata custruita dui anni fà. Da a chjama iniziale di decine di passageri à ghjornu per chjamà i taxi, finu à a fine di u 2010, ci hè stata una media di più di 6.000 spedizioni riescite à ghjornu. Più di 8000. Faciulite micca assai u viaghju di i citatini di Wuxi, ma più importantemente, lascia a telefunata
U novu mudellu di vittura di vittura di a vittura principia à piglià radici. L'aumentu di u numeru di chjamate è u numeru di dispacci riesciuti ponu esse inviati
U modu attuale di chjamà una vittura hè accettabile per u publicu, è i conducenti sò disposti à cooperà.
Cumu distribuisce ragionevolmente a capacità di i taxi per mezu di l'analisi di i dati hè ancu l'unicu modu per realizà gradualmente a cunversione di i taxi da l'assunzione à ESC. Se i taxi si basanu principalmente nantu à ESC, chì significa riduce a guida vacante nantu à a strada, pruvucarà ancu una cuntradizione, vale à dì, l'uppurtunità per u cunduttore di vede i passageri diventà menu, è u redditu di u cunduttore serà riduttu. Cume mantene u taxi in a zona induve a vittura hè aduprata, vale à dì, pò ghjunghje à a pusizione di imbarcu di i passeggeri u più prestu pussibule dopu avè ricevutu l'ordine da u centru di spedizione per riduce u chilometraghju vacante è cunsiderà chì u cunduttore deve guidà u veiculu in quella zona per aspettà dopu à l'inviu di i passeggeri Nuove attività. In breve, per uttene sta transizione da u trasferimentu di u conducente à a modalità ESC, i dui prublemi di u conducente devenu esse risolti prima: 1) Cumu assicurà una certa quantità di attività di taxi ESC; 2) Cumu si divide u parcheghju abituale di u veiculu ragiunevule. Se sti dui prublemi ùn sò micca risolti, hè impussibile uttene l'ughjettivu di a trasfurmazione di u mudellu cummerciale. Basatu annantu à l'analisi di dati statistichi di e trè cumpagnie di taxi in Shanghai, Volkswagen, Jinjiang è Bus, si trova chì, eccettu per l'autobus chì ponu uttene un affare di spedizione ogni ghjornu di più di 2 transazzioni per veìculu, u numeru mediu di dispatch riesciuti l'operazioni per Volkswagen è Jinjiang sò solu Circa 1 penna. U numeru di dispacci riesciuti per Volkswagen in un ghjornu hè di circa 12.000, Jinjiang hè di circa 4.000, è i busi ponu ghjunghje à 8.000. Divisu da u numeru di veiculi chì currispondenu à e so trè cumpagnie, si pò truvà chì u numeru attuale di servizii ESC ùn pò risponde à l'indicatori d'affari quotidiani di i cunduttori. Questa hè a causa radica chì i conducenti scelteranu sempre di recrutà cum'è u so modu principale di operazione. Inoltre, l'attività ESC di queste trè cumpagnie di taxi hè in opera da più di cinque anni. Basatu nantu à a velocità di sta attività ESC, hè fondamentalmente prevedibile chì, se ùn ci hè alcuna intervenzione amministrativa, ùn serà micca pussibule passà automaticamente da alzà u reclutamentu à ESC. U mudellu cummerciale hè ghjuntu. Allora chì pò fà una piattaforma di spedizioni di taxi basata in GPS per prumove a cunversione di stu mudellu d'affari?
Attraversu i vantaghji di l'analisi di i dati di a piattaforma, pudemu furnisce à i cunduttori spazii ragionevuli di usu di l'auto è altri modi chì sò utili per i conducenti, in modo da uttene l'obiettivu di a piattaforma di approfondisce u core di i conducenti. Vale à dì, u sistema ghjoca micca solu u rolu di spedizione è di monitoru da a prospettiva di a gestione, ma hà ancu bisognu di ghjucà u rolu di analisi è guida da a prospettiva di u cunduttore, in modu da furnisce aiutu praticu per aumentà a redditu di u cunduttore è assicurà a sicurezza di u cunduttore. Attraversu l'analisi di dati di u puntu d'imbarcazione di u passageru è di u periodu di tempu d'imbarcu, u cunduttore indica e zone induve u vulume di a vittura di passeggeri hè relativamente altu durante questi periodi di tempu, è u numeru storicu di veiculi aduprati in ogni zona è periodu di tempu forma una storia quotidiana paragone di dati. In u prucessu di operazione attuale, se u numeru di veiculi di taxi in questa zona supera una certa percentuale durante questi periodi, u sistema pò allarmà è mandà un missaghju à tutti i veiculi per ricurdà à l'area chì i veiculi sò stati saturati, è i veiculi ponu cunsiderà di andà versu altre zone per impedisce a cunduzione viota. E basatu annantu à i dati storichi di a zona è u periodu di tempu è u numeru di veiculi in a zona di a ghjurnata, si ghjudica chì zone sò sempre in un statu di mancanza di veiculi, è u cunduttore hè guidatu invendu missaghji à veiculi vicini. Attraversu l'analisi è a guida da a prospettiva di u cunduttore, a fiducia è u prestigiu di a piattaforma di spedizione sò gradualmente stabiliti trà i conducenti, in modo chì u conducente si trasformi da dubbi in fiducia per affidassi à a piattaforma di spedizione. U terminal di bordu hà strettamente ligatu u veiculu è u sistema. Finu chì a gestione cumunicheghja più cà u cunduttore per capisce l'idee di u cunduttore, è prupone soluzioni ragiunevuli è metudi di gestione da una prospettiva di gestione, credu chì u cunduttore sia in a piattaforma per uttene benefici pratichi. Simultaneamente L'investimentu di l'imprese è di i guverni pò ancu esse tangibilmente premiatu. Hè sicuramente chì l'attività ESC attuale cù menu di 2 transazzione per vittura per ghjornu ùn hè micca alta per e cumpagnie chì anu investitu assai in i sistemi di custruzzioni in a prima fase. Riduce a congestione di e strade urbane è u cunsumu di carburante per mezu di a spedizione di taxi hè una longa strada da fà. A difficultà si trova in a cunversione di metudi di travagliu abituali è di novi metudi di travagliu chì sò sempre incapaci di gestione è applicazione pratica. Pruvate chì pò rimpiazzà l'anticu modu di travagliu chì si basa nantu à a difesa. Tuttavia, u sistema pò ancu ghjucà un certu rolu in a riduzione di a guida vacante di u cunduttore è riduce u cunsumu di carburante. Ancu se a pusizione di Yang Zhao ùn pò micca esse rimpiazzata da ESC attualmente, da l'analisi di i dati ESC in cità naziunali cum'è Shanghai, Wuxi, Nanchang è Wenzhou, U metudu di ESC principia pianu pianu à esse accettatu da i passageri è i cunduttori. Hè solu chì ci hè ancu un bellu parcorsu da fà per espansione ulteriore è rimpiazzà Yang Zhao cum'è u mezu principale per attirà i passeggeri.
GPS-based taxi dispatching and monitoring system  technology is not a new set of technologies. As an application in the taxi industry, it has slowly begun to enter the use stage on a large scale. The realization of a taxi dispatch and monitoring platform has gradually become a must on the road of enterprise and government management and information construction.
Today, the number of vehicles connected to the platform is increasing, and the function of calculating the degree of road congestion can be gradually achieved through the platform. The investment in calculating whether the city road traffic is congested is very expensive. Taking the speed measuring coil laid on the high-speed driving road as an example, not only the investment is huge, but the maintenance workload is also huge. Through the real-time running speed of the taxis connected to the platform and the road where the latitude and longitude are located, as long as the connected vehicles reach a certain proportion, it can be used to achieve the basis of real-time road conditions of urban roads. This technology that relies on the basic data of the taxi dispatching and monitoring platform to access vehicles to determine the real-time road conditions of urban roads is currently in the research and preliminary use stage. It is believed that the application of this technology will be more perfect and popular in the future. Of course, this kind of road condition analysis also has certain limitations. After all, the distribution of taxis on urban roads does not reach the various roads of the city. Therefore, the data of road congestion analysis cannot be complete, but it is an economical The basic data source method of road analysis, the data source and analysis of GPS-based taxi dispatch and monitoring system are still trustworthy and cannot be ignored.
In the future with the continuous development and improvement of mobile communication technology, GPS-based taxi dispatch and monitoring systems can achieve many things that are currently desired but cannot be achieved through high-speed and high-bandwidth wireless communication networks. For example, real-time monitoring of the actual situation in the car, real-time monitoring of the actual situation in the car, and other tasks that require network bandwidth. At present, the monitoring of the situation in the car basically uses a camera to take pictures, such as taking pictures when passengers get in the car, take pictures when passengers get off, and take pictures when the vehicle is alarmed. And transmitted to the server through the wireless communication network. Due to the limitation of bandwidth, the sharpness of photos taken will be limited. If a 4G network is adopted, the network bandwidth will be able to withstand the upload of video surveillance data, and the system can achieve real-time viewing of every move in the car. With the continuous development of smart phones, it is very common for mobile phones to support GPS positioning. The GPS-based taxi dispatch system can even be developed in the direction of online car booking. Passengers can directly use a mobile phone with GPS positioning function to book a vehicle, the system can directly obtain GPS positioning data on the passenger's mobile phone, and generate passenger car orders, which can more accurately obtain passengers' boarding latitude and longitude.


Tempu di posta: Sep-04-2020