A cuncezzione di u sistemu di pusizionamentu GPS di a vittura è di sistema antifurtu basatu annantu à un unicu chip m icrocomputer

U sistema antifurtu di pusizionamentu di vittura Roadragon  utilizza a serie 51 single-chip STM32 cum'è core di cuntrollu, cumbinatu cù u modulu GSM, u modulu di posizionamentu GPS è u modulu di sensori

È u cuncepimentu di prugrammazione realizeghja a funzione di rilevazione indipendente, posizionamentu è antifurto. U modulu di sensori adotta SW-420 sensore di vibrazione  , chì pò cuntrullà efficacemente a vibrazione

U signale dinamicu hè cunvertitu in un signale elettricu; u chip SIM908 cum'è modulu di pusizionamentu pò determinà in modu efficace a pusizione è a velocità di u veiculu, è invià i dati à u microcomputer à un chip per a prossima operazione.

Operazione; U modulu GSM adopta u chip Siemens TC35i, chì pò trasmette dati attraversu u portu seriale è u microcomputer à un chip, invià informazioni di statutu à u pruprietariu, è riceve u pruprietariu.

Cuntrolla cumandamenti. Dopu à e prove attuali, u sistema antifurtu di pusizionamentu di  hè affidabile, praticu, à pocu costu, faciule da installà, è furnisce una prutezzione di vittura sicura è affidabile per i prupietarii di vittura.

Pruvate a sicurezza di a pruprietà di l'automobile.

In l'ultimi anni, l'accidenti di trafficu cum'è danni deliberati à e vitture è furti illegali sò aumentati. Ancu se a video sorveglianza installata nantu à a strada pò aiutà à ricuperà a vittura persa, richiede assai manodopera è risorse materiali. Attraversu u sistema antifurtu di pusizionamentu di , u pruprietariu pò rializà in modu efficace u cuntrollu à distanza di a vittura. Quandu a vittura hè intenzionalmente danneggiata o rubata, u pruprietariu di a vittura pò aduprà u sistema di posizionamentu antifurtu per prutege a vittura da u carburante è da l'energia per assicurà chì a pruprietà di u pruprietariu sia prutetta da infrazioni.

Cù l'ottimisazione cuntinua è u miglioramentu di e prestazioni di l'automobile, a sicurezza di l'automobili hè diventata unu di i prublemi chì i pruduttori di l'automobile anu bisognu di risolve urgentemente. Per migliurà in modu efficace u livellu di anti-furti, i sistemi anti-furti di l'auto emergenu unu dopu l'altru. Utilizendu a più famosa rete GSM, questu articulu combina hardware, software è rete di cumunicazione per permette à i prupietarii di vittura di compie u pusizionamentu à distanza è u monitoru antifurtu di e vitture  attraversu a rete. Inoltre, a crescita di e app mobili è e prestazioni di hardware hà ancu prumuvutu l'upgrade di e vittura. Questu articulu combina hardware, software è rete di cumunicazione per permette à i prupietarii di vittura di compie.

Cuntrollu antifurtu di situazione à distanza  di vitture accuppiate. Inoltre, APP mobile è dura

A crescita di e prestazioni di e parti hà ancu prumuvutu l'upgrade di e vitture.

Principiu generale di cuncepimentu

Roadragon hà assuciatu u sistema taglià l'oliu è a putenza di a vittura

Introduzione tecnologica chjave

2.1  Tecnulugia di cumunicazione GSM

U GSM (Sistema Glubale Per e Comunicazioni Mobili) hè u standard di cumunicazione mobile u più adupratu, chì utilizza a divisione di u tempu tecnulugia d'accessu multiplu di l'interfaccia aeree.

GPRS hè l'abbreviazione di General Packet Radio Service, è hè un serviziu di dati di pacchetti furnitu da GSM in a fase Phase2 +. Utilizza a tecnulugia IP senza fili basata annantu à u modu di trasmissione di pacchetti per trasmette dati è signalazioni à grande velocità è bassa velocità è di segnalazione in modu efficace. A rete GSM / GPRS  hè un aghjurnamentu di a rete GSM, GPRS hè un sviluppu aggiornatu di GSM. A tecnulugia GPRS utilizza una larga rete wireless cum'è mezu di trasmissione, cumposta principalmente da sottosistema di stazione base, sottosistema di rete mobile, stazione mobile è sottosistema di supportu di operazione

cumpusizioni. Tra questi, u sottosistema di supportu di l'operazione deve cumplettà a gestione di l'utilizatori mobili, a gestione di dispositivi mobili, è u funziunamentu è a manutenzione di u sistema. Questa piattaforma pò realizà interazzione diretta è perfetta cù l'utenti, è hà ancu u so sistema di gestione è interfacce software supplementari per un usu faciule.

Caratteristiche principali: GPRS pò occupà dinamicamente risorse senza fili, vale à dì, più utenti ponu sparte un canale senza fili, è un utilizatore pò occupà più canali senza fili in listessu tempu, ciò chì migliora assai l'usu di u canali è a tarifa di dati; l'adattazione dinamica di u ligame hè implementata, è l'utilizatori sempre In u statu di cunnessione in linea, a velocità d'accessu hè rapida; furnisce l'utilizatori cù 4 tipi di servizii QoS, è a cunfigurazione di QoS di l'utilizatore pò esse negoziatu; sustegnu prutucolu X.25 è prutucolu IP; aduprà a contabilità di u flussu di dati per fà a tariffa più ragionevuli.

Stu cuncepimentu hè applicatu à a vittura per pruduce vibrazioni dopu u periculu, u microcomputer di u sistema unicu chjama u modulu GSM, è poi invia l'infurmazioni di statutu per informà u pruprietariu di a vittura se invià un cumandamentu di cuntrollu per generà u prossimu cuntrollu.

 

2.2  Tecnulugia di pusizionamentu GPS

U GPS (Sistema di Posizionamentu Globale) hè un sistema di pusizionamentu glubale sviluppatu è popularizatu da l'armata US. Pò furnisce servizii di navigazione glubale in tempu reale, tutti i tempi è glubali per e trè grandi aree di terra, mare è aria, è pò esse adupratu per scopi militari cume a raccolta di intelligenza, u monitoru di splusioni nucleari è e cumunicazioni d'emergenza.

U sistema GPS hè principalmente cumpostu da una parte di custellazione spaziale, una parte di monitoru di a terra è una parte di attrezzature per l'utente:

(1) A parte di a custellazione spaziale, vale à dì, a custellazione di pusiziunamentu di satelliti GRS, hè cumposta da 24 satelliti.

(2) A parte di sorveglianza in terra, l'attrezzatura terminale per monitorà i segnali satellitari in terra, hè custituita da 1 stazione di cuntrollu maestru (Stazione di Cuntrollu Maestru, MCS per breve), 4 stazioni di antenna di terra (Antenna di Terra) è 6 stazioni di monitoru (Stazione di Monitor) ) cumpusizioni.

 (3) A parte di l'attrezzatura di l'utente, vale à dì, u ricevitore GPS, hè aduprata principalmente per riceve segnali satellitari GPS è aduprà l'infurmazioni trasmesse per calculà a posizione è u tempu tridimensionale di l'utente.

Ci hè parechje manere di pusizionamentu da u sistema di pusizionamentu satellitari GPS, frà i quali ci sò trè metudi più cumunimenti usati: metudu di pusiziunamentu di fase, metudu di posizionamentu pseudo-gamma, è metudu di posizionamentu Dopley. Perchè parechji sistemi di pusizionamentu utilizanu diversi metudi di pusizionamentu, ognunu hà i so vantaghji è svantaghji. E caratteristiche di u GPS sò: travagliu glubale è 24 ore, alta precisione di pusizionamentu, ponu furnisce coordinate tridimensionali, funzioni multiple, larga gamma, bona anti-interferenza è riservatezza. U compitu primariu di u GPS in u sistema antifurtu hè di riceve dati mandati da satelliti, u signale d'onda radio pò uttene i dati accurati di pusizionamentu è di velocità di u veiculu in tempu, è poi riceve lu da u microcomputer à un chip per u calculu di l'algoritmu .

Cuncepimentu di sistema hardware è software

image002

I moduli hardware di stu sistema includenu u modulu di alimentazione elettrica, u modulu di cuntrollu principale, GSM

Modulu, modulu GPS, modulu di sensore di vibrazione è modulu di cuntrollu di relè [11]. Elettricità

U modulu di fonte d'alimentazione hè cunvertitu in una alimentazione stabilizata 5 V DC cù una batteria 12 V.

Aduprate cumpunenti di circuitu di regulatore di tensione integratu à trè terminali per cunvertisce a tensione 12 V in tensione necessaria, ecc.

livellu. U circuitu di u modulu di putenza hè indicatu in Figura.

image003

U modulu di cuntrollu principale hè u core di tuttu u sistema, cunnessu à u modulu di vibrazione normalmente chjusu SW-420, modulu di posizionamentu GPS, rete GSM, cuntrollu di spegnimentu è circuiti periferichi. U circuitu perifericu hè cumpostu principalmente di clock, reset è altri circuiti. Stu sistema adopra u microcomputer di tippu STM32F103 à chip singulu, cù a so propria funzione RTC (Orologio in Tempo Reale), è resettore di accensione. Frà elli, u cumandamentu di cuntrollu AT ricevutu da TC35i hè mandatu da TXD1 nantu à u portu seriale 1. TC35i cuntrolla a ricezione di dati di RXD1, GR-87

U flussu di dati GPS hè ricevutu da TXD2 di u portu seriale 2. Inoltre, u circuitu di cuntrollu di spegnimentu hè cuntrullatu da u portu seriale P1.1, è finalmente capisce l'apertura è a chiusura di u circuitu di partenza di u veiculu.

U modulu GSM utilizza u modulu di scala industriale TC35i à doppia frequenza di Siemens per cumunicà cù l'urdinatore single-chip via un portu seriale. Stu circuitu invia informazioni à u telefuninu mobile di u pruprietariu sottu u cuntrollu di u controller principale, è in listessu tempu ripiglia i cumandamenti di cuntrollu pertinenti di u pruprietariu.

U modulu di posizionamentu GPS seleziona u chip SIM908, a tensione operativa di l'alimentazione hè di 5 ~ 24 V, è u portu seriale RS232 hè aduttatu. U protocolu di dati di pusizionamentu di uscita di u modulu GPS utilizza u protocolu NMEA-0183, è u protocolu di cuntrollu utilizza u protocolu UBX. U modulu di posizionamentu GPS è u modulu di cuntrollu principale configuranu a portata seriale in baud rate di u modulu di posizionamentu secondu u protocolu UBX, è cumunicanu per mezu di u bus seriale.

U core di u modulu di cuntrollu di spegnimentu hè un relè, chì hè equivalente à un switch chì controlla

Sistema per cambià l'alimentazione di carburante di a vittura è l'alimentazione di l'energia di a vittura, vale à dì per realizà l'iniziu, a fornitura di carburante,

Alimentazione elettrica è altre operazioni. U schema di circuitu di u modulu di cuntrollu di spegnimentu hè mostratu in a figura.

image004

U software hè scrittu in un cuncepimentu strutturatu, cumprendu moduli di sensori, moduli di cumunicazione, moduli di posizionamentu è moduli di cuntrollu di spegnimentu. U prucessu di cuncezzione hè u seguente: Prima, inizializà ogni modulu, è dopu eseguite u prossimu passu dopu chì a regolazione hè finita; I dati raccolti da u modulu di sensori sò campionati è analizzati. Se u campionamentu hè normale, procedi à a prossima operazione; torna, chjamate u modulu di posizionamentu GPS è u modulu di rete GSM, chjamate u normale per passà à a prossima operazione; infine, chjamate u modulu di cuntrollu di spegnimentu, chjamate u normale per prucede U passu prossimu.

Dopu chì tutti i moduli sò chjamati, u sistema principale di prugramma di tuttu u sistema esegue ispezioni à a so volta secondu i passi sopra finu finu chì una situazione anormale sia truvata è riportata. Tra questi, a rete GSM / GPRS, u GPS è u cuntrollu di relè sò chjamati rispettivamente da l'istruzzioni di u pruprietariu.

Cunclusione

Roadragon utilizza u microcomputer single-chip STM32F103 cume u chip di cuntrollu principale è utilizza u modulu di vibrazione normalmente chjusu SW-420 cume u sensore per cuncepisce un sistema anti-furto di pusizionamentu di a vittura per realizà a funzione antifurtu di a vittura. L'esperimenti anu dimustratu chì u sistema hè ben testatu è pò rializà in modu efficace u monitoru è u cuntrollu in tempo reale di a vittura da u pruprietariu in una manera puntuale è efficace. U hardware hè simplice, u costu hè bassu, u valore di l'applicazione hè elevatu, è l'effettu previstu hè rializatu. Per via di limitazioni di tempu, altre funzioni pratiche ùn anu pussutu esse aghjunte, cum'è l'aggiunta di una fotocamera per realizà u monitor video.


Tempu di posta: Sep-11-2020